2013. július 30., kedd

női felső - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a  képen látható pulcsi L-XL-talán XXL méretre ajánlom. jó állapoban van, nem szakadt, nem foltos. én is itt vettem de nagy lett rám, és csak pakolgattam össze-vissza. szép színe van. az ujja kicsit puffos.
A posta csak saccolt, de fix. nem rég adtam fel egy pénztárcát és annak 465 volt az ajánlott postája (sajnos már csak levél méretűt engednek simán). Ennyi a postaköltséget kérek a ruhák esetében tuti több lesz, de nem tudom megállapítani magamnak itthon és nincs időm kétszer a postára menni ezért az 500 ft feletti összeget én állom, illetve ha 100% hogy nem lesz annyi akkor nem kérek ekkora összeget illetve igébny esetén visszautalom a különbözetet. bocsánat a pontatlanságomért : )


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-08-16 18:58
. női felső - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése